Pelihuoneet

Yleistä

Pelihuoneen nimi kertoo pelihuoneen teeman. Erinimisissä huoneissa on siis erilaiset pulmat ja erilainen tarina. Jos taas nimi on sama, on myös huone niin pulmiltaan kuin tarinaltaan samanlainen.

Pelihuoneissa ei ole mitään pelottavaa ja ne sopivat kaiken ikäisille. Alle 14-vuotiaita pelaajia emme kuitenkaan päästä keskenään pelaamaan sillä pulmat voivat tuntua hieman hankalilta ilman aikuisen avustusta.

Peliin ei tarvitse varautua etukäteen, riittää kun tulette avoimella mielellä ja iloisella asenteella. Jos ajatus lukittuna olemisesta jännittää, huoneissamme on turvalukot joiden avulla pääsee aina hätätapauksessa pihalle.

Räätälöinti

Pelihuoneisiimme on myös mahdollisuus tehdä muokkauksia tilanteen mukaan. Jos kyseessä on esimerkiksi polttarit tai synttärit, voimme piilottaa huoneeseen lahjan tai muuttaa alkutarinaa. Lisäkustannukset riippuvat siitä paljonko muutoksia huoneeseen halutaan tehdä, joten ole rohkeasti yhteyksissä niin keksitään yhdessä sopiva ratkaisu!

Huoneeseen on mahdollista varata myös lisäpulmana arkkupulma. Tämä ei pidennä peliaikaa vaan löytyy pelihuoneesta muiden pulmien kanssa. Arkkuun voi laittaa vaikka kirjeen tai jonkin pienen yllätyksen. Arkkua voi käyttää myös kylmälaukkuna sillä sinne mahtuu jopa 8 kappaletta 0,33 litran tölkkejä. Arkkupulman hinta on 25€ ja saat varattua sen helposti pelivarauksen yhteydessä.

Olethan hyvissä ajoin yhteyksissä mahdollisista muutoksista ja tuothan piilotettavat tuotteet mielellään peliaikaasi edeltävänä päivänä.

The Detention 2.0

Korhonen on jo vuosia toiminut rehtorina ja nyt hän on vihdoin saanut tarpeekseen kurin puutteesta. On aika ryhtyä tositoimiin ja järjestää jälki-istunto jollaista vielä kukaan ei ole kokenut! Luokka näyttää tavalliselta, mutta Korhonen ei olekaan kuka tahansa… Jälki-istunto kestää tunnin, mutta luokalta pääsemisestä on turha haaveilla ennen kuin joka ikinen rästitehtävä on suoritettu oikein.

The Detention v.2 on pulmiltaan erilainen kuin ensimmäinen versio. Jos siis olet käynyt pelaamassa aikaisemmin Detention-huoneen, löytyy tästä huoneesta myös sinulle pelattavaa ja uusia pulmia.

The Thief 2.0

Tärkeä osa tamperelaista kulttuuriperintöä on varastettu! Varas on jättänyt lunnasvaatimuksen, dokumentit on löydettävä ja pelastettava tunnissa hänen asunnostaan tai ne tuhoutuvat ikuisiksi ajoiksi.

The Thief v.2 on pulmiltaan erilainen kuin ensimmäinen versio. Jos siis olet käynyt pelaamassa aikaisemmin Thief-huoneen, löytyy tästä huoneesta myös sinulle pelattavaa ja uusia pulmia.

The Secret Cabin

Onnistuneen timanttiryöstön jälkeen pakenette poliiseja setänne piilopirtille. Vanha konna on ennenkin kätkenyt saalista poliisilta. Pirtistä löytyy sopiva piilopaikka saaliin kätkemiselle, kunhan vain löytäisitte paikan. Vainoharhainen setä nimittäin jätti kyseisen seikan kertomatta. Virkavalta on tulossa paikalle tunnissa, ehdittekö piilottaa saaliin ennen kuin he murtavat oven?

Out of Mars

Olette osa pelastusoperaatiota matkalla Marsiin hakemaan siellä työskennellyttä tiedemiestä. Hän on suorittanut jo lähes vuosikymmenen ajan tutkimuksia mystisen energialähteen parissa. Päästessänne asemalle huomaatte hänen kadonneen ja ovien lukkiutuvan takananne. Aseman itsetuho käynnistyy ja aikaa on vain 60 minuuttia. Selvitättekö tiedemiehen salaisuuden ja ehdittekö ulos ennen kuin asema tuhoutuu?