Pelihuoneet

Yleistä

Pelihuoneen nimi kertoo pelihuoneen teeman. Erinimisissä huoneissa on siis erilaiset pulmat ja erilainen tarina. Jos taas nimi on sama, on myös huone niin pulmiltaan kuin tarinaltaan samanlainen.

Pelihuoneissa ei ole mitään pelottavaa ja ne sopivat kaiken ikäisille. Alle 14-vuotiaita pelaajia emme kuitenkaan päästä keskenään pelaamaan sillä pulmat voivat tuntua hieman hankalilta ilman aikuisen avustusta.

Peliin ei tarvitse varautua etukäteen, riittää kun tulette avoimella mielellä ja iloisella asenteella. Jos ajatus lukittuna olemisesta jännittää, huoneissamme on turvalukot joiden avulla pääsee aina hätätapauksessa pihalle.

Räätälöinti

Pelihuoneisiimme on myös mahdollisuus tehdä muokkauksia tilanteen mukaan. Jos kyseessä on esimerkiksi polttarit tai synttärit, voimme piilottaa huoneeseen lahjan tai muuttaa alkutarinaa. Lisäkustannukset riippuvat siitä paljonko muutoksia huoneeseen halutaan tehdä, joten ole rohkeasti yhteyksissä niin keksitään yhdessä sopiva ratkaisu!

Huoneeseen on mahdollista varata myös lisäpulmana arkkupulma. Tämä ei pidennä peliaikaa vaan löytyy pelihuoneesta muiden pulmien kanssa. Arkkuun voi laittaa vaikka kirjeen tai jonkin pienen yllätyksen. Arkkua voi käyttää myös kylmälaukkuna sillä sinne mahtuu jopa 8 kappaletta 0,33 litran tölkkejä. Arkkupulman hinta on 25€ ja saat varattua sen helposti pelivarauksen yhteydessä.

Olethan hyvissä ajoin yhteyksissä mahdollisista muutoksista ja tuothan piilotettavat tuotteet mielellään peliaikaasi edeltävänä päivänä.

The Secret Cabin

Onnistuneen timanttiryöstön jälkeen pakenette poliiseja sukulaisenne piilopirtille. Vanha konna on ennenkin kätkenyt saalista poliisilta. Serkkupoika ei kuitenkaan ollut tyytyväinen omaan osuuteensa. Tehtävänne on ratkaista serkun keksimät pulmat ja avata lukot parhaan piilon tieltä ennen virkavallan tuloa. Salkullinen ryöstösaalista on piilotettava ennen kuin poliisit pääsevät teidän jäljillenne. Aikaa ei ole hukattavaksi ja pakoon on päästävä!

Out of Mars

Olette osa ensimmäistä miehitettyä lentoa Marsiin. Emoaluksen kiertäessä Marsia huomasitte planeetan pinnalla outoja rakennelmia ja aluksia. Mistä ne ovat sinne tulleet? Mennessänne tutkimaan yhtä asemaa, onnistuitte laukaisemaan sisään tullessanne hälytysjärjestelmän. Aseman itsetuho käynnistyy ja aikaa on vain 60 minuuttia. Selvitättekö mystisen Mars-kapselin arvoituksen ennen kuin aika loppuu?

The Mayan Treasure

Arkeologiryhmänne on tutkimuksissaan törmännyt mayojen pyhimpään aarteeseen. Olette löytäneet Maya-jumala Kukulkanin legendaarisen aarteen sijainnin. Aarre on vartioitu ansojen ja jumalten toimesta. Kukaan aarretta etsinyt ei ole koskaan palannut retkeltään. Tunkeilijat erotetaan Kukulkanin palvelijoista salaisilla tehtävillä ja vain kauan sitten hävinnyt papisto tiesi miten aarre kammiosta siirretään. Muut kokivat karmean kohtalon 60 minuutin kuluttua temppeliin astumisesta. Onnistuuko teidän retkikuntanne vai jäättekö Kukulkanin temppelin vangeiksi?